.


13-åring
självmord PGA. Justin & Selena
En 13 år Gamel flicka begick självmord idag efter att ha sett en hel del flirtande och kysser bilder på Justin och Selena på Hawaii tillsammans. Hon såg hur bra det hade det tillsammans, och var fruktansvärt upprörd hon bestämde sig för att begå självmord för att glömma allt och att glömma Justin!

Jag vet att även om detta är sant, innan någon säger om det här .. Således, om Bieber, familj eller någon säger det! .. Vet inte ens vad jag ska tro, men jag tror själv att det är rätt att ta bort gränsen och mycket onödig hu gjorts av flickan. ja, alla känslor .. och # thatshouldbeme .. Men Justin har funnit flickan i hans liv, och det borde alla vara glada även om du kan hata att han är i ett förhållande just nu.



Många tjejer gillar Justin men över driv GÖR INTE som den där 13 åringen eller lägg inte video där ni gråter, det är konstigt, låt Justin och selena vara till sammans jag tror inte de kommer vara det länge men jag vill det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0